30 Ekim 2013 Çarşamba

İngilizce Kıyafet Satın Alma Diyalog Örneği

Saleswoman:  May I help you?
- Yardımcı olabilir miyim?
Oya Rahman:  Yes, I’m looking for a blouses.
- Evet, ben bir bluz arıyorum.
S:  What’s your size?
- Bedeniniz nedir?
O.R.:  I wear size 12. Could you show me some blouses in solid color?
- 12 beden giyorum. Bana düz renk bluzları gösterir misiniz?
S:  What colors do you want?
- Ne renk istiyorsunuz?
O.R.:  Yellow and white.
- Sarı ve beyaz.
S:  They are over here.
- Onlar burada.
O.R.:  What’s the material?
- Kumaşı nedir?
S:  It’s fifty percent cotton and fifty percent polyester.
- Bunlar yüzde elli pamuk ve yüzde elli polyesterdir.
O.R.:  This white blouse looks nice. I’d like to try it on.
- Bu beyaz bluz hoş görünüyor. Bunu denemek istiyorum.
S:  The fitting room is to your left.
- Deneme odası sol tarafınızdadır.
O.R.:  I think this blouse is all right.
- Bence bu bluz oldu.
S: Very well, ma’am. Will that be cash or credit card?
- Çok iyi, hanımefendi. Nakit mi, kredi kartı mı?
O.R.: I’d like to give you a check.
- Ben size çek vermek istiyorum.
S: We need at least one piece of identification.
- Kimliğinizi görebilir miyiz?
O.R.: Here is my driver’s license.
- İşte ehliyetim.
S: All right. We can accept your check.
- Tamam. Çeki kabul ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara