16 Mayıs 2013 Perşembe

İngilizce Bir Öğrencinin Günlük Aktiviteleri Performans Ödevi

Ben her sabah saat 06.30'da kalkarım.
I always get up at 06.30 in the mornings. 

Elimi yüzümü yıkar okul kıyafetlerimi giyerim.
I wash my hands and face, then I put on my dress.

Kahvaltımı yaparım. 
I have my breakfast.

Okuluma gitmek için saat 07.00'de evden çıkarım.
I leave my home at 07.00 to go to my school.

07.10 da ders başlar.
The course starts at 07.10

12.00 de okuldan çıkar eve giderim.
I leave the school at 12.00 and go my home. 

12.15 te eve gelir üzerimi değiştiririm.
I arrive at my home at 12.15 and change my dress. 

Ellerimi yıkar öğle yemeğimi yerim.
I wash my hands and then have my lunch. 

1 saat dinlenirim.
I take a rest for an hour. 

13.30 da derslerimi ve ödevlerimi yapmaya başlarım.
I begin to do my homeworks at 13.30

16.30 a kadar ödevlerimi yapar,testlerimi çözerim.
I finish my homeworks and examinations till 16.30

1 saat dinlendikten sonra 18.00 de akşam yemeğimi yerim.
I have my dinner after resting for an hour.

18.30 da o günkü tekrarlarımı yaparım.
I revise my homeworks at 18.30

19.30 da 1 saat kitap okurum.
I read a book for one hour at 19.30

20.30 da bilgisayar oynar ya da tv izlerim.
I play either computer games or watch TV at 20.30

21.30 da ertesi günkü okul hazırlıklarımı ve kişisel bakımımı( çantamı hazırlar-dişlerimi fırçalar-yatmak için hazırlanırım) yaparım.
I do my preparations and self care (equipping my bag, brushing my teeth, being ready for sleep)for the next day at 21.30

Saat 22.00 de yatarım.
I go to bed at 22.00

Hafta sonları cumartesi-pazar sabah 08.00 dersaneye gider 14.00 te dersaneden gelirim.
I go to my private teaching institution at 08.00 at the weekends and leave there at 14.00

53 yorum:

  1. 10 numara 5 yıldız kardeşim sağ olun

    YanıtlaSil
  2. 1 Kaç yanlış var ama güzel teşekkür ederm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim 1 i yanlış okudum ilk :D 1 kaç ne la bir kaç yazsaydın :D :D :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. 1 kaç yanlış olsada sayende projemi yaptım sağol

      Sil
  3. Teşekkürler Projemi Yaptım :D

    YanıtlaSil
  4. Helal olsun mu diyim ben aileni tanıtın dedim ya gene ityi ama

    YanıtlaSil
  5. Helal be projem bitti harbiden de iyiymis be aga tuttum ben bunu

    YanıtlaSil
  6. Helal be projem bitti harbiden de iyiymis be aga tuttum ben bunu

    YanıtlaSil
  7. sinavda yapicam umarim dogru cikar

    YanıtlaSil
  8. Bu cümleleri sırayla yazzak bir paragraf olusur mu

    YanıtlaSil
  9. Hiç güzel olmamış teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. çok fazla yanlış var yanlışları merak eden varsa mesaj atsın duzeltelım

    YanıtlaSil
  11. Hiç bir yanlış yok kendim kontrol ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminmisiniz sınav için lazımda hiç hata olmamışı lazım

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  12. Örneğimiz kontrol edilmiştir ve hata yoktur

    YanıtlaSil
  13. Örneğimiz kontrol edilmiştir ve hata yoktur

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim yazanın ellerine sağlık çok teşekkür ederim poroje ödevimi yaptım saolun

    YanıtlaSil
  16. projemi yaptım sagolun.

    YanıtlaSil
  17. Ders için lazım umarım doğrudur

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Tessekkur ederim projemde ogretmwn begendi d

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler mühteşem😊😊

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederim SORU İNGİLİZCE COM.

    YanıtlaSil
  23. çok yardımcı oldu ya saolun

    YanıtlaSil
  24. Şimdiki zaman ile ilgili lazım bana

    YanıtlaSil
  25. Ah yanlış öğret men kontrol etti hepsi doğru

    YanıtlaSil
  26. kardeş performans 100 yeah bitch

    YanıtlaSil
  27. bunu yapan kişiye teşşekür ederim ama bunu parağraf haline getirpte bana yollasanız lütfen teşekür ederim saygılarım

    YanıtlaSil
  28. bunu yapan kişiye teşşekür ederim ama bunu parağraf haline getirpte bana yollasanız lütfen teşekür ederim saygılarım

    YanıtlaSil
  29. Teşekkür ederim çok faydalı oldu

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel olmuş olmamış diyen bence ingilizceui hiç bilmemiş you ander stand

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara