30 Ekim 2013 Çarşamba

ingilizce alışveriş diyalogları-Kıyafet Alışverişi

Levent Sayar:  Can you help me, please?
- Lütfen bana yardımcı olur musunuz?
Salesman:  Yes, sir. What is it?
- Evet, efendim. Nasıl yardımcı olabilirim?
L.S.:  I’m looking for a flannel suit, size 40.
- Ben 40 numara bir flanel takım arıyorum.
S:  What color do you want?
- Ne renk?
L.S.:  I prefer something in gray.
- Gri olmasını tercih ederim.
S:  Here’s an excellent suit in gray flannel. Will you try it on?
- İşte harika bir gri flanel takım. denemek ister misiniz?
L.S.:  Yes, I will. Where is the fitting room?
- Evet. Deneme kabini nerededir?
S:  Come this way.
- Buraya gelin.
L.S.:  How does it look?
- Bana nasıl oldu?
S:  It looks great. It’s exactly your size.
- Harika. Bu sizin bedeninizdir.
L.S.:  How much is it?
- Kaç paradır?
S:  This suit is on sale. It’s only 115 dollars.
- Bu takım indirimdedir. Sadece 115 dolardır.
L.S.:  All right. I’ll take it.
- Tamam. Onu alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara