27 Nisan 2013 Cumartesi

7.SINIF İNGİLİZCE BEP ÖRNEĞİ


                                                             .................................. OKULU
.......................... EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM FORMU

ADI VE SOYADI: .............................
SINIFI: 7A
NUMARASI:


SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
EYLÜL
(3)


1.


4
1Düzeyine uygun tümcelerde geçen kavramların anlam bilgisini anlayabilme
1.Selamlaşma için gereken sözcükleri öğrenme
Greetings
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
EYLÜL
(4)




2.




4
1Düzeyine uygun tümcelerde geçen kavramların anlam bilgisini anlayabilme
1.Selamlaşma için gereken sözcükleri öğrenme
Greetings
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
SÜRE
 
AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
EKİM
(1)

27.


4
1Düzeyine uygun tümcelerde geçen kavramların anlam bilgisini anlayabilme
1.Selamlaşma için gereken sözcükleri öğrenme
Greetings
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi
EKİM 
(2)

28.








4
1Düzeyine uygun tümcelerde geçen kavramların anlam bilgisini anlayabilme
1.Selamlaşma için gereken sözcükleri öğrenme
Greetings
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
EKİM (3)

29.

4
2.Kendini tanıtabilme
1.Kendisi hakkında kişisel bilgi vermeyi öğrenme
Introducing oneself
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, tanıtma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
EKİM  (4)

30.

4
1Kendini tanıtabilme
1.Kendisi hakkında kişisel bilgi vermeyi öğrenme
Introducing oneself
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, tanıtma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
EKİM (5)

31.

4
1.Kendini tanıtabilme
1.Kendisi hakkında kişisel bilgi vermeyi öğrenme
Introducing oneself
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına göre  öğrencilerin başarılarına ilişkin sonuca ulaşılması.


SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
KASIM
(1)

23.


4
1.Kendini tanıtabilme
1.        1.Kendisi hakkında kişisel bilgi vermeyi öğrenme
2.Başkasının ismini sorup öğrenme
3.Düzeyine uygun tümceleri öğrenme
Introducing oneself
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, tanıtma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
KASIM
(2)

24.








4
1.Kendini tanıtabilme
1.Kendisi hakkında kişisel bilgi vermeyi öğrenme
2.Başkasının ismini sorup öğrenme
 3.Düzeyine uygun tümceleri öğrenme
Introducing oneself
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
KASIM  (3)

25.

4
1.Birinin adını sorabilme
1.Başkasının ismini sorup öğrenme
Asking someone’s name
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, tanıtma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
KASIM (4)

26.

4
1.Birinin adını sorabilme
1.Başkasının ismini sorup öğrenme
Asking someone’s name
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına göre  öğrencilerin başarılarına ilişkin sonuca ulaşılması


SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
ARALIK
(1)

23.


4
1. Birinin adını sorabilme
1.Başkasının ismini sorup öğrenme
Asking someone’s name
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
ARALIK  
(2)

24.








4
1.Birinin adını sorabilme
1.Başkasının ismini sorup öğrenme
Asking someone’s name
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
ARALIK   (3)

25.

4
1.Kendi ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
1. Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
Asking and saying the name
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, tanıtma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
ARALIK  (4)

26.

4
1.Kendi ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
1. Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
Asking and saying the name
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına göre  öğrencilerin başarılarına ilişkin sonuca ulaşılması




SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
OCAK
(1)

23.


4
1.Kendi ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
1. Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
Asking and saying the name
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
OCAK 
(2)

24.








4
1.Kendi ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
1. Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
Asking and saying the name
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
OCAK   (3)

25.

4
1.Kendi ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
1. Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
Asking and saying the name
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards

OCAK  (4)

26.

4
1.Birinin yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
1.Birinin yaşını sorabilme
Asking someone’s age
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards



SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
ŞUBAT
 (3)


20.


4
1.Birinin yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
1.Birinin yaşını sorabilme
Asking someone’s age
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
ŞUBAT
(4)

21.








4
1.Birinin yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
1.Birinin yaşını sorabilme
Asking someone’s age
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
ŞUBAT (5)

22.

4
1.Birinin yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
1.Birinin yaşını sorabilme
Asking someone’s age
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi







SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
MART
 (1)

23.


4
1.Birinin yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
1.Birinin yaşını sorabilme
Asking someone’s age
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
MART
(2)

24.








4
1.Başkasının yaşını sorma, kendi yaşını söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Kendi yaşını söyleme ve başkasının yaşını sorup öğrenme
Saying and asking the age
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
MART  (3)

25.

4
1.Başkasının yaşını sorma, kendi yaşını söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Kendi yaşını söyleme ve başkasının yaşını sorup öğrenme
Saying and asking the age
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi
MART (4)

26.

4
1.Başkasının yaşını sorma, kendi yaşını söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Kendi yaşını söyleme ve başkasının yaşını sorup öğrenme
Saying and asking the age
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına göre  öğrencilerin başarılarına ilişkin sonuca ulaşılması

SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
NİSAN
(1)

27.


4
1.Başkasının yaşını sorma, kendi yaşını söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Kendi yaşını söyleme ve başkasının yaşını sorup öğrenme
Saying and asking the age
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
NİSAN 
(2)

28.








4
1.Başkasının nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Başkasının nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
Saying where he/she is from.Asking where is someone from
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
NİSAN   (3)

29.

4
1.Başkasının nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Başkasının nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
Saying where he/she is from.Asking where is someone from
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi
NİSAN  (4)

30.

4
1.Başkasının nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Başkasının nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
Saying where he/she is from.Asking where is someone from
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi
NİSAN
(5)

31.

4
1.Başkasının nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Başkasının nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
Saying where he/she is from.Asking where is someone from
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına göre  öğrencilerin başarılarına ilişkin sonuca ulaşılması

SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
MAYIS (1)

32.


4
1.Başkasının nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini kavrayabilme
1.Başkasının nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
Saying where he/she is from.Asking where is someone from
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
MAYIS
(2)

33.








4
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları yapabilme
1.Düzeyine uygun diyalog çalışması yapma
Revision
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
MAYIS  (3)

34.

4
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları yapabilme
1.Düzeyine uygun diyalog çalışması yapma
Revision
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
MAYIS (4)

35.

4
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları yapabilme
1.Düzeyine uygun diyalog çalışması yapma
Revision
Soru yanıt, ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına göre  öğrencilerin başarılarına ilişkin sonuca ulaşılması




SÜRE

AY
HAFTA
DERS SAATİ

HEDEF

DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
HAZİRAN(1)


36.


4
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları yapabilme
1.Düzeyine uygun diyalog çalışması yapma
Revision
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
HAZİRAN(2)




37.




4
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları yapabilme
1.Düzeyine uygun diyalog çalışması yapma
Revision
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma ezberleme
Course books, pictures
flashcards
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi



İngilizce Öğretmeni                                                                                            Okul Müdürü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara