.................................. OKULU
.......................... EĞİTİM VE
ÖĞRETİM YILI
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM FORMU
ADI VE SOYADI: .............................
SINIFI: 7A
NUMARASI:
SÜRE
|
|
|||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS SAATİ
|
HEDEF
|
DAVRANIŞLAR
|
KONULAR
|
ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
|
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
|
KASIM
(1)
|
23.
|
4
|
1.Kendini
tanıtabilme
|
1. 1.Kendisi hakkında kişisel bilgi vermeyi
öğrenme
2.Başkasının
ismini sorup öğrenme
3.Düzeyine
uygun tümceleri öğrenme
|
Introducing
oneself
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, tanıtma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun
tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
KASIM
(2)
|
24.
|
4
|
1.Kendini
tanıtabilme
|
1.Kendisi
hakkında kişisel bilgi vermeyi öğrenme
2.Başkasının
ismini sorup öğrenme
3.Düzeyine uygun tümceleri öğrenme
|
Introducing
oneself
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
KASIM (3)
|
25.
|
4
|
1.Birinin
adını sorabilme
|
1.Başkasının
ismini sorup öğrenme
|
Asking
someone’s name
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, tanıtma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun
tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
KASIM (4)
|
26.
|
4
|
1.Birinin
adını sorabilme
|
1.Başkasının
ismini sorup öğrenme
|
Asking
someone’s name
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına
göre öğrencilerin başarılarına ilişkin
sonuca ulaşılması
|
SÜRE
|
|
|||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS SAATİ
|
HEDEF
|
DAVRANIŞLAR
|
KONULAR
|
ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
|
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
|
ARALIK
(1)
|
23.
|
4
|
1. Birinin adını sorabilme
|
1.Başkasının
ismini sorup öğrenme
|
Asking
someone’s name
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun
tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
ARALIK
(2)
|
24.
|
4
|
1.Birinin
adını sorabilme
|
1.Başkasının
ismini sorup öğrenme
|
Asking
someone’s name
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
ARALIK (3)
|
25.
|
4
|
1.Kendi
ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
|
1.
Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
|
Asking and
saying the name
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, tanıtma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun
tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
ARALIK (4)
|
26.
|
4
|
1.Kendi ismini
söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
|
1.
Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
|
Asking and
saying the name
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına göre öğrencilerin başarılarına ilişkin sonuca
ulaşılması
|
SÜRE
|
|
|||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS SAATİ
|
HEDEF
|
DAVRANIŞLAR
|
KONULAR
|
ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
|
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
|
OCAK
(1)
|
23.
|
4
|
1.Kendi ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
|
1.
Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
|
Asking and
saying the name
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
OCAK
(2)
|
24.
|
4
|
1.Kendi
ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
|
1.
Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
|
Asking and
saying the name
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
OCAK
(3)
|
25.
|
4
|
1.Kendi
ismini söyleme anlam bilgisini kavrayabilme
|
1.
Kendisine isim sorulduğunda yanıtlayabilme
|
Asking and
saying the name
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
|
OCAK
(4)
|
26.
|
4
|
1.Birinin
yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
|
1.Birinin
yaşını sorabilme
|
Asking
someone’s age
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
|
SÜRE
|
|
|||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS SAATİ
|
HEDEF
|
DAVRANIŞLAR
|
KONULAR
|
ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
|
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
|
ŞUBAT
(3)
|
20.
|
4
|
1.Birinin yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
|
1.Birinin
yaşını sorabilme
|
Asking
someone’s age
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
ŞUBAT
(4)
|
21.
|
4
|
1.Birinin
yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
|
1.Birinin
yaşını sorabilme
|
Asking
someone’s age
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
ŞUBAT (5)
|
22.
|
4
|
1.Birinin
yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
|
1.Birinin
yaşını sorabilme
|
Asking
someone’s age
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi
|
SÜRE
|
|
|||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS SAATİ
|
HEDEF
|
DAVRANIŞLAR
|
KONULAR
|
ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
|
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
|
MART
(1)
|
23.
|
4
|
1.Birinin yaşını sorma bilgisini kavrayabilme
|
1.Birinin
yaşını sorabilme
|
Asking
someone’s age
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
MART
(2)
|
24.
|
4
|
1.Başkasının
yaşını sorma, kendi yaşını söyleme bilgisini kavrayabilme
|
1.Kendi
yaşını söyleme ve başkasının yaşını sorup öğrenme
|
Saying and
asking the age
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
MART (3)
|
25.
|
4
|
1.Başkasının
yaşını sorma, kendi yaşını söyleme bilgisini kavrayabilme
|
1.Kendi
yaşını söyleme ve başkasının yaşını sorup öğrenme
|
Saying and
asking the age
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi
|
MART (4)
|
26.
|
4
|
1.Başkasının
yaşını sorma, kendi yaşını söyleme bilgisini kavrayabilme
|
1.Kendi
yaşını söyleme ve başkasının yaşını sorup öğrenme
|
Saying and
asking the age
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına
göre öğrencilerin başarılarına ilişkin
sonuca ulaşılması
|
SÜRE
|
|
|||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS SAATİ
|
HEDEF
|
DAVRANIŞLAR
|
KONULAR
|
ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
|
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
|
NİSAN
(1)
|
27.
|
4
|
1.Başkasının yaşını sorma, kendi yaşını söyleme
bilgisini kavrayabilme
|
1.Kendi
yaşını söyleme ve başkasının yaşını sorup öğrenme
|
Saying and
asking the age
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
NİSAN
(2)
|
28.
|
4
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini
kavrayabilme
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
|
Saying
where he/she is from.Asking where is someone from
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
NİSAN
(3)
|
29.
|
4
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini
kavrayabilme
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
|
Saying
where he/she is from.Asking where is someone from
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi
|
NİSAN (4)
|
30.
|
4
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini
kavrayabilme
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
|
Saying
where he/she is from.Asking where is someone from
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi
|
NİSAN
(5)
|
31.
|
4
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini
kavrayabilme
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorup öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
|
Saying
where he/she is from.Asking where is someone from
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlenmesi, yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına
göre öğrencilerin başarılarına ilişkin
sonuca ulaşılması
|
SÜRE
|
|
|||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS SAATİ
|
HEDEF
|
DAVRANIŞLAR
|
KONULAR
|
ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
|
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
|
MAYIS (1)
|
32.
|
4
|
1.Başkasının
nereli olduğunu sorma ve kendisinin nereli olduğunu söyleme bilgisini
kavrayabilme
|
1.Başkasının nereli olduğunu sorup
öğrenme, kendisinin nereli olduğunu söyleme
|
Saying where he/she is from.Asking
where is someone from
|
Soru yanıt, ezberleme
|
Course books, pictures
flashcards
|
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi,
selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme
davranışlarının gözlemlenmesi
|
MAYIS
(2)
|
33.
|
4
|
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları
yapabilme
|
1.Düzeyine uygun diyalog çalışması
yapma
|
Revision
|
Soru yanıt, ezberleme
|
Course books, pictures
flashcards
|
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi,
selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme
davranışlarının gözlemlenmesi
|
MAYIS
(3)
|
34.
|
4
|
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları
yapabilme
|
1.Düzeyine uygun diyalog çalışması
yapma
|
Revision
|
Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme,
dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci davranışlarının gözlemlenmesi,
selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine uygun tümce kurabilme
davranışlarının gözlemlenmesi
|
MAYIS (4)
|
35.
|
4
|
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları
yapabilme
|
1.Düzeyine uygun diyalog çalışması
yapma
|
Revision
|
Soru yanıt, ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci davranışlarının gözlenmesi,
yazılı yoklamanın yapılması, ölçme sonuçlarına göre öğrencilerin başarılarına ilişkin sonuca
ulaşılması
|
SÜRE
|
|
|||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS SAATİ
|
HEDEF
|
DAVRANIŞLAR
|
KONULAR
|
ÖĞRETME- ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ,
ARAÇ VE GEREÇLERİ
|
DEĞERLENDİRME
(HEDEF VE DAVRANIŞLARA ULAŞMA DÜZEYİ)
|
HAZİRAN(1)
|
36.
|
4
|
1.Düzeyine uygun diyalog çalışmaları yapabilme
|
1.Düzeyine
uygun diyalog çalışması yapma
|
Revision
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
HAZİRAN(2)
|
37.
|
4
|
1.Düzeyine
uygun diyalog çalışmaları yapabilme
|
1.Düzeyine
uygun diyalog çalışması yapma
|
Revision
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,konuşma, tekrarlama,canlandırma ezberleme
|
Course
books, pictures
flashcards
|
Öğrenci
davranışlarının gözlemlenmesi, selamlaşma bilgisinin ölçülmesi ,düzeyine
uygun tümce kurabilme davranışlarının gözlemlenmesi
|
İngilizce Öğretmeni Okul Müdürü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder