............................................. İLKÖĞRETİM OKULU
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU
Öğrencinin Adı Soyadı: .................... BEP Hazırlama Tarihi: 15.10.2008
Sınıfı: ...... Ders: İngilizce
Öğrencinin Şu Anki Performans
Düzeyi:............’in
herhangi bir fiziksel engeli bulunmamaktadır. Çevresiyle uyumludur. Karşılıklı
iletişime açıktır fakat derse katılımı azdır. Okuma yazmayı öğrenmiş,
kaynaştırma eğitimi almaktadır.
SÜRE
|
|
BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
|
|||||
AY
|
HAFTA
|
DERS
SAATİ
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ
AMAÇLAR
|
YÖNTEM VE TEKNİKLER
|
ARAÇ ve GEREÇLER
|
|
EKİM
|
4-5
|
6
|
Selamlaşma için gereken sözcükleri öğrenir.
|
Selamlaşma için gereken sözcükleri gördüğünde tanır
Selamlaşma için gereken sözcükleri bakarak yazar
Selamlaşma için gereken sözcükleri duyduğunda tanır
Selamlaşma için gereken sözcükleri bakmadan yazar.
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
20.10.2008
08.06.2009
|
KASIM
|
1-4
|
12
|
Kendisini tanıtmayı öğrenir.
Başkasının adını sormayı öğrenir.
|
Kendi ismini söyler.
Kendi ismini yazar.
Kendi soyismini söyler.
Kendi soyismini yazar.
Soru kalıbını gördüğü zaman tanır.
Soru kalıbını bakarak yazar.
Soru kalıbını sözlü olarak söyler.
Soru kalıbını bakmadan yazar.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
|
ARALIK
|
1-4
|
12
|
Nereli olduğunu söylemeyi öğrenir.
|
Cümle yapısını gördüğünde tanır.
Cümleyi bakarak yazar.
Cümleyi duyduğunda tanır.
Cümleyi bakmadan yazar.
Cümleyi doğru şekilde okur.
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
SÜRE
|
|
BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
|
|||||
AY
|
HAFTA
|
DERS
SAATİ
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
YÖNTEM VE TEKNİKLER
|
ARAÇ ve GEREÇLER
|
|
OCAK
|
1-4
|
12
|
Nereli olduğu sorulduğunda cevap vermeyi öğrenir.
Başkasının nereli olduğunu sormayı öğrenir.
|
Soru kalıbını duyduğunda tanır.
Soruya sözlü olarak cevap verir.
Soruya yazılı olarak cevap verir.
Soru kalıbını gördüğünde tanır.
Soru kalıbını bakarak yazar.
Soru kalıbını doğru şekilde okur.
Soru kalıbını bakmadan yazar.
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
20.10.2008
08.06.2009
|
ŞUBAT
|
2-4
|
9
|
Birkaç tane ülke ismini öğrenir.
|
Ülke isimlerini gördüğünde tanır.
Ülke isimlerini bakarak yazar
Ülke isimlerini bayraklarıyla eşleştirir.
Ülke isimlerini bakmadan yazar.
Ülke isimlerini doğru olarak okur.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
|
MART
|
1-4
|
12
|
1’den 10’a kadar saymayı öğrenir.
|
Sayıların yazılışlarını gördüğünde tanır.
Sayıları bakarak yazar.
Sayıları sıraya sokar.
Sayılarla resimleri eşleştirir.
Sayıları bakmadan yazar.
Sayıları doğru olarak okur.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
|
NİSAN
|
1-4
|
12
|
10’dan 20’ye kadar saymayı öğrenir.
|
Sayıların yazılışlarını gördüğünde tanır.
Sayıları bakarak yazar.
Sayıları sıraya sokar.
Sayılarla resimleri eşleştirir.
Sayıları bakmadan yazar.
Sayıları doğru olarak okur.
Yeni öğrendiği sayıları eski öğrendikleriyle birlikte
söyler.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
SÜRE
|
|
BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
|
|||||
AY
|
HAFTA
|
DERS
SAATİ
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
YÖNTEM VE TEKNİKLER
|
ARAÇ ve GEREÇLER
|
|
MAYIS
|
2-4
|
9
|
Yaşını söylemeyi öğrenir.
|
Cümle yapısını gördüğünde tanır.
Yaşını bakarak yazar.
Cümle yapısını duyduğunda tanır.
Yaşını bakmadan yazar.
Cümleyi doğru olarak okur.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
20.10.2008
08.06.2009
|
HAZİRAN
|
1-2
|
6
|
Birkaç tane milliyet ismini öğrenir.
|
Milliyetlerin isimlerini gördüğünde tanır.
Milliyet isimlerini bakarak yazar
Milliyet isimlerini ülkelerle eşleştirir.
Milliyet isimlerini bakmadan yazar.
Milliyet isimlerini doğru olarak okur.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
İNGİLİZCE
ÖĞRETMENİ OKUL
MÜDÜRÜ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder