27 Nisan 2013 Cumartesi

5. SINIF İNGİLİZCE BEP ÖRNEĞİ



 ............................................. İLKÖĞRETİM OKULU

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU



Öğrencinin Adı Soyadı: ....................                                                                              BEP Hazırlama Tarihi: 15.10.2008
Sınıfı: ......                                                                                                                                                  Ders: İngilizce

Öğrencinin Şu Anki Performans Düzeyi:............’in herhangi bir fiziksel engeli bulunmamaktadır. Çevresiyle uyumludur. Karşılıklı iletişime açıktır fakat derse katılımı azdır. Okuma yazmayı öğrenmiş, kaynaştırma eğitimi almaktadır.


SÜRE

BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
AY
HAFTA
DERS
SAATİ
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
YÖNTEM VE TEKNİKLER
ARAÇ ve GEREÇLER

EKİM

4-5

6
Selamlaşma için gereken sözcükleri öğrenir.
Selamlaşma için gereken sözcükleri gördüğünde tanır

Selamlaşma için gereken sözcükleri bakarak yazar

Selamlaşma için gereken sözcükleri duyduğunda tanır

Selamlaşma için gereken sözcükleri bakmadan yazar.

Soru yanıt, ezberleme
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

















20.10.2008

08.06.2009

KASIM

1-4

12
Kendisini tanıtmayı öğrenir.






Başkasının adını sormayı öğrenir.
Kendi ismini söyler.

Kendi ismini yazar.

Kendi soyismini söyler.

Kendi soyismini yazar.

Soru kalıbını gördüğü zaman tanır.

Soru kalıbını bakarak yazar.

Soru kalıbını sözlü olarak söyler.

Soru kalıbını bakmadan yazar.

Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

ARALIK

1-4

12
Nereli olduğunu söylemeyi öğrenir.
Cümle yapısını gördüğünde tanır.

Cümleyi bakarak yazar.

Cümleyi duyduğunda tanır.

Cümleyi bakmadan yazar.

Cümleyi doğru şekilde okur.

Soru yanıt, ezberleme
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar
SÜRE

BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
AY
HAFTA
DERS
SAATİ
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
YÖNTEM VE TEKNİKLER
ARAÇ ve GEREÇLER

OCAK

1-4

12
Nereli olduğu sorulduğunda cevap vermeyi öğrenir.





Başkasının nereli olduğunu sormayı öğrenir.
Soru kalıbını duyduğunda tanır.

Soruya sözlü olarak cevap verir.

Soruya yazılı olarak cevap verir.

Soru kalıbını gördüğünde tanır.

Soru kalıbını bakarak yazar.

Soru kalıbını doğru şekilde okur.

Soru kalıbını bakmadan yazar.

Soru yanıt, ezberleme
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar
























20.10.2008

08.06.2009

ŞUBAT

2-4

9
Birkaç tane ülke ismini öğrenir.
Ülke isimlerini gördüğünde tanır.

Ülke isimlerini bakarak yazar

Ülke isimlerini bayraklarıyla eşleştirir.

Ülke isimlerini bakmadan yazar.

Ülke isimlerini doğru olarak okur.

Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

MART

1-4

12
1’den 10’a kadar saymayı öğrenir.
Sayıların yazılışlarını gördüğünde tanır.

Sayıları bakarak yazar.

Sayıları sıraya sokar.

Sayılarla resimleri eşleştirir.

Sayıları bakmadan yazar.

Sayıları doğru olarak okur.

Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

NİSAN

1-4

12
10’dan 20’ye kadar saymayı öğrenir.
Sayıların yazılışlarını gördüğünde tanır.

Sayıları bakarak yazar.

Sayıları sıraya sokar.

Sayılarla resimleri eşleştirir.

Sayıları bakmadan yazar.

Sayıları doğru olarak okur.

Yeni öğrendiği sayıları eski öğrendikleriyle birlikte söyler.

Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

                       

SÜRE

BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
AY
HAFTA
DERS
SAATİ
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
YÖNTEM VE TEKNİKLER
ARAÇ ve GEREÇLER




MAYIS

2-4

9
Yaşını söylemeyi öğrenir.
Cümle yapısını gördüğünde tanır.

Yaşını bakarak yazar.

Cümle yapısını duyduğunda tanır.

Yaşını bakmadan yazar.

Cümleyi doğru olarak okur.

Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar








20.10.2008

08.06.2009

HAZİRAN

1-2

6
Birkaç tane milliyet ismini öğrenir.
Milliyetlerin isimlerini gördüğünde tanır.

Milliyet isimlerini bakarak yazar

Milliyet isimlerini ülkelerle eşleştirir.

Milliyet isimlerini bakmadan yazar.

Milliyet isimlerini doğru olarak okur.

Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar







İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ                                                                                                                                                                   OKUL MÜDÜRÜ
                                                                                                                                                                                            








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara