27 Nisan 2013 Cumartesi

6. SINIF İNGİLİZCE BEP ÖRNEĞİ





.............................. İLKÖĞRETİM OKULU

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU



Öğrencinin Adı Soyadı: ......................                                                                            BEP Hazırlama Tarihi: 15.10.20
Sınıfı: 6/C                                                                                                                                                    Ders: İngilizce


Öğrencinin Şu Anki Performans Düzeyi: Umut’un herhangi bir fiziksel engeli bulunmamaktadır. Çevresine uyumda sorun yaşamaktadır. Karşılıklı iletişime açıktır fakat derse katılımı yoktur. Anlatılan konuları anlamakta güçlük çekmektedir. Sınıf kurallarına uymada sorunlar yaşamaktadır. Okuma yazmayı öğrenmiş, kaynaştırma eğitimi almaktadır.



SÜRE

BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
AY
HAFTA
DERS
SAATİ
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
YÖNTEM VE TEKNİKLER
ARAÇ ve GEREÇLER

EKİM

4-5

6
Selamlaşma için gereken sözcükleri öğrenir.
Selamlaşma için gereken sözcükleri gördüğünde tanır

Selamlaşma için gereken sözcükleri bakarak yazar

Selamlaşma için gereken sözcükleri duyduğunda tanır

Selamlaşma için gereken sözcükleri bakmadan yazar.

Soru yanıt, ezberleme
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar











20.10.2008

08.06.2009

KASIM

1-4

12
Kendisini tanıtmayı öğrenir.
Kendi ismini söyler.

Kendi ismini yazar.

Kendi soyismini söyler.

Kendi soyismini yazar.

Soru yanıt, ezberleme
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

ARALIK

1-4

12
Başkasının adını sormayı öğrenir.






Adı sorulduğunda cevap vermeyi öğrenir.
Soru kalıbını gördüğü zaman tanır.

Soru kalıbını bakarak yazar.

Soru kalıbını sözlü olarak söyler.

Soru kalıbını bakmadan yazar.

Soru kalıbını duyduğunda tanır.

Soruya sözlü olarak cevap verir.

Soruya yazılı olarak cevap verir.


Soru yanıt, ezberleme
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar
SÜRE

BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
AY
HAFTA
DERS
SAATİ
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
YÖNTEM VE TEKNİKLER
ARAÇ ve GEREÇLER

OCAK

1-4

12
1’den 5’e kadar saymayı öğrenir.
Sayıların yazılışlarını gördüğünde tanır.

Sayıları bakarak yazar.

Sayıları sıraya sokar.

Sayılarla resimleri eşleştirir.

Sayıları bakmadan yazar.

Sayıları doğru olarak okur.


Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar
























20.10.2008

08.06.2009

ŞUBAT

2-4

9
1’den 10’a kadar saymayı öğrenir.
Sayıların yazılışlarını gördüğünde tanır.

Sayıları bakarak yazar.

Sayıları sıraya sokar.

Sayılarla resimleri eşleştirir.

Sayıları bakmadan yazar.

Sayıları doğru olarak okur.

Yeni öğrendiği sayıları eski öğrendikleriyle birlikte söyler.


Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

MART

1-4

12
Temel renkleri öğrenir.
Renklerin yazılışını gördüğünde tanır.

Renkleri bakarak yazar.

Renkleri resimlerle eşleştirir.

Sorulduğunda doğru rengi gösterir.

Renkleri bakmadan yazar.

Renkleri doğru olarak okur.


Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

NİSAN

1-4

12
Yaşını söylemeyi öğrenir.
Cümle yapısını gördüğünde tanır.

Yaşını bakarak yazar.

Cümle yapısını duyduğunda tanır.

Yaşını bakmadan yazar.

Cümleyi doğru olarak okur.


Soru yanıt, ezberleme
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar

                       
SÜRE

BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
AY
HAFTA
DERS
SAATİ
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
YÖNTEM VE TEKNİKLER
ARAÇ ve GEREÇLER




MAYIS

2-4

9
Nereli olduğunu söylemeyi öğrenir.








Nereli olduğu sorulduğunda cevap vermeyi öğrenir.



Başkasının nereli olduğunu sormayı öğrenir

Cümle yapısını gördüğünde tanır.

Cümleyi bakarak yazar.

Cümleyi duyduğunda tanır.

Cümleyi bakmadan yazar.

Cümleyi doğru şekilde okur.

Soru kalıbını duyduğunda tanır.

Soruya sözlü olarak cevap verir.

Soruya yazılı olarak cevap verir.

Soru kalıbını gördüğünde tanır.

Soru kalıbını bakarak yazar.

Soru kalıbını doğru şekilde okur.

Soru kalıbını bakmadan yazar.

Soru yanıt, ezberleme
Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar














20.10.2008

08.06.2009

HAZİRAN

1-2

6
Bazı meslekleri öğrenir.
Meslek isimlerini gördüğünde tanır.

Meslek isimlerini bakarak yazar.

Meslek isimlerini resimlerle eşleştirir.

Meslek isimlerini bakmadan yazar.

Meslek isimlerini doğru şekilde okur.

Eşleştirme, soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma, tekrarlama

Ders kitabı, resimler,
resimli kartlar




İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ                                                                                                                                                                   OKUL MÜDÜRÜ
                               ............................                                                                                                                                                                     .....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara