.............................. İLKÖĞRETİM OKULU
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU
Öğrencinin Adı Soyadı: ...................... BEP Hazırlama Tarihi: 15.10.20
Sınıfı: 6/C Ders: İngilizce
Öğrencinin Şu Anki Performans
Düzeyi: Umut’un
herhangi bir fiziksel engeli bulunmamaktadır. Çevresine uyumda sorun
yaşamaktadır. Karşılıklı iletişime açıktır fakat derse katılımı yoktur.
Anlatılan konuları anlamakta güçlük çekmektedir. Sınıf kurallarına uymada
sorunlar yaşamaktadır. Okuma yazmayı öğrenmiş, kaynaştırma eğitimi almaktadır.
SÜRE
|
BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
|
||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS
SAATİ
|
UZUN DÖNEMLİ
AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ
AMAÇLAR
|
YÖNTEM VE TEKNİKLER
|
ARAÇ ve GEREÇLER
|
|
EKİM
|
4-5
|
6
|
Selamlaşma için gereken sözcükleri öğrenir.
|
Selamlaşma için gereken sözcükleri gördüğünde tanır
Selamlaşma için gereken sözcükleri bakarak yazar
Selamlaşma için gereken sözcükleri duyduğunda tanır
Selamlaşma için gereken sözcükleri bakmadan yazar.
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
20.10.2008
08.06.2009
|
KASIM
|
1-4
|
12
|
Kendisini tanıtmayı öğrenir.
|
Kendi ismini söyler.
Kendi ismini yazar.
Kendi soyismini söyler.
Kendi soyismini yazar.
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
|
ARALIK
|
1-4
|
12
|
Başkasının adını sormayı öğrenir.
Adı sorulduğunda cevap vermeyi öğrenir.
|
Soru kalıbını gördüğü zaman tanır.
Soru kalıbını bakarak yazar.
Soru kalıbını sözlü olarak söyler.
Soru kalıbını bakmadan yazar.
Soru kalıbını duyduğunda tanır.
Soruya sözlü olarak cevap verir.
Soruya yazılı olarak cevap verir.
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
SÜRE
|
BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
|
||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS
SAATİ
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
YÖNTEM VE TEKNİKLER
|
ARAÇ ve GEREÇLER
|
|
OCAK
|
1-4
|
12
|
1’den 5’e kadar saymayı öğrenir.
|
Sayıların yazılışlarını gördüğünde tanır.
Sayıları bakarak yazar.
Sayıları sıraya sokar.
Sayılarla resimleri eşleştirir.
Sayıları bakmadan yazar.
Sayıları doğru olarak okur.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
20.10.2008
08.06.2009
|
ŞUBAT
|
2-4
|
9
|
1’den 10’a kadar saymayı öğrenir.
|
Sayıların yazılışlarını gördüğünde tanır.
Sayıları bakarak yazar.
Sayıları sıraya sokar.
Sayılarla resimleri eşleştirir.
Sayıları bakmadan yazar.
Sayıları doğru olarak okur.
Yeni öğrendiği sayıları eski öğrendikleriyle birlikte
söyler.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
|
MART
|
1-4
|
12
|
Temel renkleri öğrenir.
|
Renklerin yazılışını gördüğünde tanır.
Renkleri bakarak yazar.
Renkleri resimlerle eşleştirir.
Sorulduğunda doğru rengi gösterir.
Renkleri bakmadan yazar.
Renkleri doğru olarak okur.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
|
NİSAN
|
1-4
|
12
|
Yaşını söylemeyi öğrenir.
|
Cümle yapısını gördüğünde tanır.
Yaşını bakarak yazar.
Cümle yapısını duyduğunda tanır.
Yaşını bakmadan yazar.
Cümleyi doğru olarak okur.
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
SÜRE
|
BAŞLAMA TARİHİ/
DEĞERLENDİRME
TARİHİ
|
||||||
AY
|
HAFTA
|
DERS
SAATİ
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
YÖNTEM VE TEKNİKLER
|
ARAÇ ve GEREÇLER
|
|
MAYIS
|
2-4
|
9
|
Nereli olduğunu söylemeyi öğrenir.
Nereli olduğu sorulduğunda cevap vermeyi öğrenir.
Başkasının nereli olduğunu sormayı öğrenir
|
Cümle yapısını gördüğünde tanır.
Cümleyi bakarak yazar.
Cümleyi duyduğunda tanır.
Cümleyi bakmadan yazar.
Cümleyi doğru şekilde okur.
Soru kalıbını duyduğunda tanır.
Soruya sözlü olarak cevap verir.
Soruya yazılı olarak cevap verir.
Soru kalıbını gördüğünde tanır.
Soru kalıbını bakarak yazar.
Soru kalıbını doğru şekilde okur.
Soru kalıbını bakmadan yazar.
|
Soru
yanıt, ezberleme
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
20.10.2008
08.06.2009
|
HAZİRAN
|
1-2
|
6
|
Bazı meslekleri öğrenir.
|
Meslek isimlerini gördüğünde tanır.
Meslek isimlerini bakarak yazar.
Meslek isimlerini resimlerle eşleştirir.
Meslek isimlerini bakmadan yazar.
Meslek isimlerini doğru şekilde okur.
|
Eşleştirme,
soru-yanıt, ezberleme, dinleme,
konuşma,
tekrarlama
|
Ders
kitabı, resimler,
resimli
kartlar
|
İNGİLİZCE
ÖĞRETMENİ OKUL
MÜDÜRÜ
............................ .....................
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder