……………………………………İMAM HATİP ORTAOKULU
2013 - 2014 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI
HZ. MUHAMMED’İN HAYATI DERSİ II. DÖNEM (ÖĞRETİM YILI ORTASI)
ZÜMRE ÖĞRETMENLERİ TOPLANTI TUTANAĞI
2013 - 2014 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI
HZ. MUHAMMED’İN HAYATI DERSİ II. DÖNEM (ÖĞRETİM YILI ORTASI)
ZÜMRE ÖĞRETMENLERİ TOPLANTI TUTANAĞI
|
Toplantı No
|
: 2
|
|
Toplantının Öğretim Yılı
|
: 2013 – 2014
|
|
Toplantının Dönemi
|
: II. Dönem
|
Toplantının
Tarihi ve yeri
|
: 13.02.2014 Saat: 12.30 - Öğretmenler Odası
|
Toplantının
Başkanı
|
: …………….…… ( Müdür Yrd / Branş
Öğretmeni)
|
|
Toplantıya Katılanlar
|
: …………….. , ………..… (Ders
Öğretmenleri)
|
GÜNDEM MADDELERİ
1.
Açılış, yoklama ve yazman seçimi.
2.
1739 / 2842 Sayılı
Milli Eğitim Temel Kanunun 2. 10. ve 43. Maddelerinin okunup hatırlanması
3.
Türk
Milli Eğitiminin amaçlarının tespiti.
4.
MEB Talim ve
Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın 25.06.2012 Tarih ve 69 sayılı Kurul Kararı’nın
Okunması.
5.
Hz. Muhammed’in Hayatı Dersi (5 –
8.Sınıflar) Öğretim Programının İncelenmesi.
6.
Hz. Muhammed’in Hayatı Dersinin Genel
Amaçlarının Belirtilmesi
7.
2013 -2014 Eğitim Öğretim Yılı Birinci
Dönemin Başarı Açısından Değerlendirilmesi.
8.
Birinci dönemde hangi konuların ilendiğine
dair kısa bir değerlendirme
9.
İkinci Dönemde Başarıyı Artırmak için
Alınacak Tedbirlerin Görüşülmesi ve Tespiti.
10.
Derslerde Uygulanacak Yöntem ve Metotların
Belirlenmesi.
11. Proje-Performans
Değerlendirme Ölçeğinin İncelenmesi
12.
Çalışma takvimine göre II. Dönem Okulun açık
olduğu günlerin tesbit edilmesi.
13.
Yazılı sınavlarda sorulacak soruların
nitelikleri, adetleri ve zamanlarının tespiti
14.
Öğrencilerin Sosyal, Kültürel Faaliyetlere
Katılımını Sağlayacak Etkinlikler Planlanması.
15.
Diğer Zümre Öğretmenleri İle İşbirliği
İçerisinde Çalışılması.
16.
Dilek, Temenniler ve Kapanış.
GÜNDEM MADDELERİNİN
GÖRÜŞÜLMESİ
1.Açılış, yoklama ve yazman seçimi:
Toplantı zümre başkanı
………………………………………………………..tarafından başarı dilekleriyle açıldı.
Yapılan yoklama sonucunda zümre öğretmenlerinin
toplantıda hazır bulunduğu görüldü.
Yazman olarak ise ………………………….………………………..seçildi.
2. 1739 / 2842 Sayılı Milli Eğitim Temel Kanunun 2. 10. ve 43. Maddelerinin okunup hatırlanması:
Genel ve özel amaçlar bakımından 1739 sayılı Milli Eğitim Temel
kanununun ilgili maddeleri zümre başkanı ………..…………………………………..tarafından
okunarak açıklandı.
Bu kanuna göre ilköğretim; 6-14 yaşlarındaki çocukların eğitim ve öğretimini kapsar. İlköğretim kız ve erkek bütün vatandaşlar için zorunludur ve devlet okullarında parasızdır.
Bu kanuna göre ilköğretim; 6-14 yaşlarındaki çocukların eğitim ve öğretimini kapsar. İlköğretim kız ve erkek bütün vatandaşlar için zorunludur ve devlet okullarında parasızdır.
Madde
2- Türk Milli Eğitiminin genel amacı, Türk Milletinin bütün fertlerini,
1.
Atatürk inkılap ve ilkelerine ve Anayasada ifadesini bulan Atatürk
milliyetçiliğine bağlı; Türk Milletinin milli, ahlaki, insani, manevi ve
kültürel değerlerini benimseyen, koruyan ve geliştiren;
ailesini,vatanını,milletini seven ve daima yüceltmeye çalışan;insan haklarına ve
Anayasanın başlangıcındaki temel ilkelere dayanan demokratik,laik ve sosyal bir
hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyetine karşı görev ve sorumluluklarını bilen
ve bunları davranış haline getirmiş yurttaşlar olarak yetiştirmek;
2. Beden, zihin, ahlak, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve
sağlıklı şekilde gelişmiş bir kişiliğe ve karaktere, hür ve bilimsel düşünme
gücüne, geniş bir dünya görüşüne sahip,insan haklarına saygılı,kişilik ve
teşebbüse değer veren topluma karşı sorumluluk duyan;yapıcı,yaratıcı ve verimli
kişiler olarak yetiştirmek;
3. İlgi, istidat ve kabiliyetlerini geliştirerek gerekli bilgi,
beceri, davranışlar ve birlikte iş görme alışkanlığı kazandırmak suretiyle
hayata hazırlamak ve onların, kendilerini mutlu kılacak ve toplumun mutluluğuna
katkıda bulunacak bir meslek sahibi olmalarını sağlamak;
Böylece, bir yandan
Türk vatandaşlarının ve Türk toplumunun refah ve mutluluğunu arttırmak; öte
yandan milli birlik ve bütünlük içinde iktisadi, sosyal ve kültürel kalkınmayı
desteklemek ve hızlandırmak ve nihayet Türk Milletini çağdaş uygarlığın yapıcı,
yaratıcı seçkin bir ortağı yapmaktır.
Madde 10-Eğitim
sistemimizin her derece ve her türü ile ilgili ders programlarının hazırlanıp
uygulanmasında ve her türlü eğitim faaliyetlerinde Atatürk inkılâp ve ilkeleri
ve Anayasada ifadesini bulmuş olan Atatürk milliyetçiliği temel olarak alınır.
Milli ahlak ve milli kültürün bozulup yozlaşmadan kendimize has şekli ile
evrensel kültür içinde korunup geliştirilmesine ve öğretilmesine önem verilir.
Milli birlik ve bütünlüğün temel
unsurlarından biri olarak Türk dilinin eğitiminin her kademesinde, özellikleri
bozulmadan ve aşırılığa kaçılmadan öğretilmesine önem verilir; çağdaş eğitim ve
bilim dili halinde zenginleşmesine çalışır ve bu maksatla Atatürk Kültür, Dil
ve Tarih Yüksek Kurumu ile işbirliği yapılarak Milli Eğitim Bakanlığınca
gereken tedbirler alınır.
Madde 43- Öğretmenlik,
Devletin eğitim, öğretim ve bununla ilgili yönetim görevlerini üzerine alan
özel bir ihtisas mesleğidir. Öğretmenler bu görevlerini Türk Milli Eğitiminin
amaçlarına ve temel ilkelerine uygun olarak ifa etmekle yükümlüdürler.
Öğretmenlik mesleğine hazırlık genel kültür, özel alan eğitimi ve pedagojik
formasyon ile sağlanır.
Yukarıda belirtilen nitelikleri
kazanabilmeleri için hangi öğretim kademesinde olursa olsun, öğretmen adaylarının yüksek öğrenim
görmelerinin sağlanması esastır. Bu öğrenim lisans öncesi, lisans ve lisansüstü
seviyelerde yatay ve dikey geçişlerle de imkân verecek biçimde düzenlenir.
3. Türk Milli Eğitiminin amaçlarının tespiti:
İlköğretimin
amaç ve görevleri Milli Eğitimin genel amaçlarına ve temel ilkelerine uygun
olarak;
a - Her
Türk çocuğuna iyi bir vatandaş olmak için gerekli temel bilgi, beceri, davranış
ve alışkanlıkları kazandırmak; onu milli ahlak anlayışına göre yetiştirmek;
b - Her
Türk çocuğunu ilgi, istidat ve kabiliyetleri yönünden yetiştirerek hayat ve üst
öğrenime hazırlamak
c - Atatürk
İnkılap ve ilkelerine ve Anayasa da ifadesini bulan Atatürk milliyetçiliğine
bağlı; Türk Milletinin milli, ahlaki, insani manevi ve kültürel değerlerini
benimseyen koruyan ve geliştiren; ailesini ve vatanını, milletini seven ve daima
yüceltmeye çalışan; insan haklarına ve Anayasanın başlangıcındaki temel
ilkelere dayanan demokratik, laik ve sosyal bir hukuk devleti olan Türkiye
Cumhuriyetine karşı görev ve sorumluluklarını bilen ve bunları davranış haline
getirmiş yurttaşlar olarak yetiştirmek olduğu ders öğretmeni
……………………………………..………………tarafından okundu.
4- MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın 25.06.2012 Tarih ve 69
sayılı Kurul Kararı’nın Okunması.
Zümre Başkanı
…………………………………………………………tarafından ilgili Kurul Kararı okundu. Bu Karar şöyledir:
“Temel Eğitim Genel Müdürlüğünün 19.06.2012
tarihli ve 9596 sayılı yazısı eki “İlköğretim Kurumları (İlkokul ve Ortaokul)
Haftalık Ders Çizelgesinin ekli örneğine göre kabulü ve 2013-2014 Eğitim ve
Öğretim Yılından itibaren birinci ve
beşinci sınıflardan başlanmak üzere kademeli olarak uygulanması,Kurulumuzun
20.07.2010 tarihli ve 75 sayılı Kararı ile kabul edilen “İlköğretim Okulları Haftalık Ders
Çizelgesinin 2013-2014 Eğitim ve
Öğretim Yılından itibaren birinci
ve beşinci sınıflardan başlanmak üzere kademeli olarak uygulamadan kaldırılması
kararlaştırıldı.”
5-
Ortaokul
– İmam Hatip Ortaokulu Hz.Muhammed’in Hayatı
(5 – 8 .Sınıflar) Öğretim Programının İncelenmesi.
Talim ve Terbiye Kurulunun İnternet Sitesinden indirilen öğretim
programı zümre başkanı …………………………….tarafından zümre öğretmenlerine özet bir
şekilde anlatıldı.
6-
Hz.Muhammed’in
Hayatı Dersinin Genel Amaçlarının Belirtilmesi
Hz.Muhammed’in Hayatı Dersi
programıyla öğrencilerin;
• Hz. Muhammed’in hayatını ana temalarıyla tanımaları,
• İslam dininin doğru anlaşılmasında Hz. Muhammed’e olan ihtiyacı fark
etmeleri,
• Hz. Muhammed’in islamı yaşamada örnek olduğunu kavramaları,
• Hz.Muhammed’in hayatını bütüncül bir yaklaşımla öğrenmeleri
amaçlanmaktadır.
7- 2012 -2013 Eğitim Öğretim Yılı Birinci
Dönemin Başarı Açısından Değerlendirilmesi
Ders
öğretmeni …………………………… 1. Döneminin genel bir değerlendirilmesini yaptı.
Sınıfların genelinde başarı seviyesinin yüksek olduğunu belirtti.
I.
Dönem sınıf şube başarı oranlarının aşağıdaki tablodaki gibi olduğunu belirtti.
|
Şube
|
Mevcut
|
Başarılı Öğrenci
|
Başarısız Öğrenci
|
Başarı(%)
|
|
5-A
|
|
|
|
|
|
5-B
|
|
|
|
|
|
5-C
|
|
|
|
|
|
5-D
|
|
|
|
|
|
5-E
|
|
|
|
|
8- Birinci dönemde hangi konuların ilendiğine
dair kısa bir değerlendirme
Bu konuda söz alan ders öğretmeni………………………………………..genel olarak ilk dönem konularında nelerin üzerinde durulduğuna değindi ve şöyle devam etti:
Hz. Muhammed ‘in hayatını genel hatları ile ele
alan birinci ünite işlenirken doğduğu çevrenin fiziki ve sosyal yapısı üzerinde
duruldu. Öğrencilerin bu konuda kendi çevreleri ile karşılaştırdıklarında
değişik bir kültür ortamını algılamakta zorlandıkları gözlendi. Farklılıkların
kavranması görsel materyallerle (sunu, video, resim, vb.) desteklenerek aşıldı.
Hz. Muhammed ‘in çocukluk ve gençlik yıllarını nasıl geçirdiğine
değinildi.
Hz. Muhammed ‘ e peygamberlik verilişi ve Mekke
dönemi anlatılırken kitabın eksik kaldığı noktalarda hadis kaynaklarına ve
Kuran ı Kerim meallerine başvuruldu. Medine döneminde Hz. Muhammed ‘in
özellikle sosyal barışı sağlamak adına yaptıkları üzerinde duruldu ve vefatına
kadar geçen dönem genel olarak hatırlatıldı.
İkinci ünitede hayatın içinde, yaşayan bir
peygamberin beden, kıyafet ve çevre temizliği hususunda dikkat ettiği noktalar
vurgulandı. Temizlik anlatılırken aynı zamanda günlük hayatla ilişkilendirildi.
Hz.
Muhammed ‘in Misvak kullanımından yola çıkılarak ağız ve diş sağlığı için diş
fırçalama alışkanlığı kazandırılmaya çalışıldı. Beden temizliği için saç
bakımı, tırnak kesimi, el yüz yıkama vb. uygulamaların önemi üzerinde duruldu.
Hadislerden yararlanarak Hz. Muhammed’in
çevreye verdiği önemin anlaşılması ve örnek alınması için çalışmalar yapıldı.
Çevreye zarar veren atık malzemelerin değerlendirilmesi açısından geri dönüşüm
kutuları oluşturuldu. Temizliğin ibadetler için de gerekliliğinin farkına
varıldı ve İslam dinindeki önemi Hz Muhammed’in yaşayışı örnek gösterilerek
benimsetildi.
Hz. Muhammed’in ahlakının peygamber olmadan
önce de sonrasında da örnek alınacak güzellikte ilkeler olduğu kavratıldı.
Tevazu hoşgörü güvenilirlik doğruluk merhamet gibi değerlerden oluşan kişilik
özellikleri, kendi hayatımıza yansıtabilmemiz için örnek gösterildi. Ahlaki
değerlerin davranış haline dönüşmesi için öğrencilere görevler verildi.
Zümre başkanı ders öğretmenlerine teşekkür
ederek, aynı özverinin II. Dönemde de devam etmesini diledi.
9-2.Dönemde
Başarıyı Artırmak için Alınacak Tedbirlerin Görüşülmesi ve tesbiti
Öğrenci başarısını
artırıcı ve başarısızlığını
giderici hususlardaki tedbirler
konusunda, zümre
başkanı…………………………………….öğrencilerimize ders çalışma tekniklerinin
öğretilmesinin gerektiğini, öğrencilerimizin sorunlarını çözücü yaklaşımların
başarıyı arttırıcı etkenler olduğunu belirti.
Ders Öğretmeni …………………………….öğrencilerin hem yaşları gereği hem de
havaların ısınması nedeniyle çok hareketli bir döneme gireceklerini
davranışlarında farklılıklar olabileceğinden daha dikkatli olunması gerektiğini
söyledi.
Özellikle sıcak havalarda öğrencilerin ilgisini çekebilecek
etkinliklere önem verilmesini; hoşlanmadıkları etkinliklerde ısrarcı olunmaması
gerektiği belirtti. Ayrıca Okul ve aile iş birliğinin başarıyı artırma
açısından önemi üzerinde duruldu.
Ders öğretmeni ………………………………………….. Dersler öğrenci merkezli olarak,
çeşitli yöntem ve teknikler kullanarak ve mümkün olduğunca görsel ve teknolojik
materyaller kullanılarak işlenmelidir dedi. Projeksiyon sınıfı ve kütüphane
aktif olarak kullanılmalıdır dedi ve konuların sunum olarak projeksiyon
sınıfında işlenmesi gerektiğini belirtti.
Zümre başkanı …………………. . Dönem içinde her öğrenciye en az bir
performans görevi verilmesini, Projenin 1. zümre kararında olduğu gibi yıllık
olarak verilmesini ve nisan ayında toplanıp değerlendirilmesinin gerektiğini
hatırlattı.
Performans ve projelerde öğrencilere dönüt verilmesinin öneminden
bahsetti. Projelerde yeni bir ürün(fikir) ortaya koyma, performans görevlerinde
ise bir fikri bir çalışmaya uygulama ölçütleri; ölçme ve değerlendirmede göz
önünde bulundurulması gerekenlerden olduğunu ifade etti. Derslerde yıllık planlara
paralel gidilmesi gerektiği hususunda hatırlatmada bulundu.
Ders öğretmeni…………………………..ödevlerin öğrenciye bilgi ve birikim
kazandıracak konulardan titizlikle seçileceğini, ödevlerin zamanlı olarak
verilip takibi yapılarak zamanı geldiğinde toplanıp değerlendirileceğini ifade
etti.
Ayrıca bu dönem sınıflar arasında Bilgi Kültür Yarışmasının
düzenlenmesinin sınıflar arası rekabeti kızıştırabileceğini ve bununda
öğrencilerin başarılarına yansıyabileceğini söyledi. Öğrencilerin yılsonuna
kadar hazırladıkları proje ve performans çalışmalarının Proje ve Performans
Sergisinde sergilenmesine karar verildi.
10.Derslerde
Uygulanacak Yöntem ve Metotların Belirlenmesi.
Derslerde uygulanacak yöntem
ve teknikler konusunda zümre başkanı ……………………….derse hazırlıklı
gelmenin öneminin üzerinde durdu.
Konuların güncel yaşamla ilişkilendirilmesi gerektiğini vurguladı.
Ders öğretmeni ……………………………….., öğrencilerin öğretmeniyle karşılıklı
rahat konuşmasına imkan vererek özen gerektiren bir iletişim dili
benimsenmesi gerektiğini ifade etti.
Derslerin işlenişinde konunun ve öğrencilerin özelliğine bağlı
olarak; anlatım, soru cevap, örnek olay
incelemesi, öyküleme, problem çözme,
beyin fırtınası, drama, tümevarım, tümdengelim, analiz metot ve tekniklerinin,
özellikle de aktif öğrenme yöntemlerinin kullanılması gerektiği sonucuna
varıldı.
11. Proje-Performans Değerlendirme Ölçeğinin İncelenmesi

12. Çalışma takvimine göre II. Dönem Okulun açık olduğu günlerin
tesbit edilmesi.
Çalışma takvimine göre okulun açık
olduğu günler aşağıdaki şekilde tespit edildi:
|
AYLAR
|
HAFTA SAYISI
|
GÜN SAYISI
|
|
Şubat
|
3 Hafta
|
14
|
|
Mart
|
4 Hafta
|
21
|
|
Nisan
|
4 Hafta
|
20 (23-24 Nisan Tatil)
|
|
Mayıs
|
5 Hafta
|
21 (1-20 Mayıs Tatil)
|
|
Haziran
|
2 Hafta
|
10
|
|
TOPLAM
|
18 Hafta
|
86
|
13. Yazılı sınavlarda sorulacak soruların nitelikleri, adetleri ve
zamanlarının tespiti
Yazılı
sınavların yapılması, ölçme ve değerlendirme ile ilgili esaslar zümre
başkanınca İlköğretim kurumları yönetmenliğinden okunarak açıklandı.
Yazılı
sınavların test tekniğinde yoruma dayalı ya da bilgi ölçer şekilde veya çok
sorulu kısa cevaplı, karşılaştırmalı, boşluk doldurmalı olarak da
hazırlanabilmesi, her iki kanaat döneminde 3. sınavların tüm sınıflarda ortak
yapılması kararlaştırıldı.
Buna göre II. Kanaat
döneminde yönetmelikte de ifade edildiği gibi en az 2 yazılı, 2 ders içi
performans notu ve 1 adet de Performans Görevi olmak üzere her öğrenciye 5 adet
not verilmesi ( Proje Ödevi alanlar hariç ) kararlaştırılmıştır.
Yazılı Sınav Zamanları
|
2. DÖNEM
|
|
Nisan 1. Hafta ( 01–05 Nisan 2014 )
|
|
Mayıs 4. Hafta ( 20– 24 Mayıs 2014 )
|
14.Öğrencilerin Sosyal, Kültürel
faaliyetlere Katılımını Sağlayacak Etkinlikler Planlanlaması
Öğrencilerin sosyal, kültürel faaliyetlere daha fazla katılımını
sağlamak için çalışmalar yapılmasına karar verildi.
Bu doğrultuda mili
ve manevi değerlerimizin yaşandığı günlere dikkat çekilmesi gerektiği
belirtildi. Çevremizde bulunan ibadet yerleri, huzurevi, şehitlik gibi
öğrencilerde olumlu etkiler bırakabilecek yerlerin gezilmesi kararlaştırıldı.
Ayrıca dini bayram, gün ve gecelere
paralel olarak sınıf ve okul bünyesinde öğrenciler arasında saygı, sevgi,
arkadaşlık, dostluk ve kardeşlik duygularını güçlendirecek çeşitli sosyal
etkinliklerin (Tebrik, kutlama, pano oluşturma, ikram vb.) yapılmasına karar
verildi. Ders Öğretmeni …………………..…………..yapılacak olan bu sosyal çalışmaların
öğrenciler üzerinde olumlu izler bırakacağını ifade etti.
15.Dilek,
Temenniler ve Kapanış
Zümre başkanı ………………………………..başarılı ve verimli bir eğitim öğretim
dönemi olması temennisinde bulundu. Teşekkür ederek toplantıyı sona erdirdi.
TOPLANTI KARARLARI
1- Zümre
öğretmenlerinin, zümre kararlarını zaman zaman gözden geçirmesi
kararlaştırıldı.
2- Talim ve Terbiye Kurulu'nun
25.06.2012 Tarih ve 69 Sayılı Kurul Kararı İle Kabul Edilen Öğretim Programına
uygun olarak hazırlanan yıllık planın 1.Dönem işleyişinde herhangi bir sıkıntı
olmadığı, 2.Dönem de aynı planın uygulanmasına devam edilmesi kararlaştırıldı.
3- Dersler
işlenirken Atatürk İlke ve İnkılâplarının planlara yansıtılması konusunda titizlik
gösterilmesi kararlaştırıldı
4- Okul içindeki başarısız öğrencilerin kazanılması için bu öğrencilere
okul içinde ve derslerde daha fazla söz hakkı, ödev ve sorumluluk verilerek
onların başarıya teşvik edilmesi kararlaştırıldı. .
5- Ders içi çalışmalarda konu ile ilgili
çeşitli kaynak kitap, dergi, resim ve fotoğraf gibi materyallerin sınıfa
getirilmesi ve bilgisayar ile projeksiyondan yararlanmasına ağırlık verilmesi;
Öğrenciler için dersi daha ilginç hale getirecek somut ve anlamalarını
kolaylaştıracak teknikler kullanılması kararlaştırıldı.
6-
Ünitelendirilmiş Yıllık Planlar ile sınıf defterleri arasında birlik sağlanması
kararlaştırıldı.
5-
Öğrencilerin
sosyal, kültürel faaliyetlere daha fazla katılımını sağlamak için çalışmalar
yapılmasına karar verildi.
6-
Mili
ve manevi değerlerimizin yaşandığı günlere dikkat çekilmesi gerektiği
belirtildi. Çevremizde bulunan ibadet yerleri, huzurevi, şehitlik gibi
öğrencilerde olumlu etkiler bırakabilecek yerlerin gezilmesi kararlaştırıldı.
7-
Ayrıca
dini bayram, gün ve gecelere paralel olarak sınıf ve okul bünyesinde öğrenciler
arasında saygı, sevgi, arkadaşlık, dostluk ve kardeşlik duygularını
güçlendirecek çeşitli sosyal etkinliklerin (Tebrik, kutlama, pano oluşturma,
ikram vb.) yapılmasına karar verildi.
8-
Derslerin
işlenişinde konunun ve öğrencilerin özelliğine bağlı olarak; anlatım, soru cevap, örnek olay
incelemesi, öyküleme, problem çözme,
beyin fırtınası, drama, tümevarım, tümdengelim, analiz metot ve tekniklerinin,
özellikle de aktif öğrenme yöntemlerinin kullanılması gerektiği sonucuna
varıldı.
9-
Sınıflar
arasında Bilgi Kültür Yarışmasının düzenlenmesinin sınıflar arası rekabeti
kızıştırabileceğini ve bununda öğrencilerin başarılarına yansıyabileceğini
söyledi.
12- Diğer zümre ve branş öğretmenleri ile mutlaka işbirliği yapılmasına,
dersin genel olarak değerlendirilmesi ve öğrencilerin derse daha aktif olarak
katılmalarının sağlanması için gerektiğinde bir araya gelinmesine karar
verildi.
13-Kanaat döneminde yönetmelikte
de ifade edildiği gibi en az 2 yazılı, 2 ders içi performans notu ve 1 adet de
Performans Görevi olmak üzere her öğrenciye 5 adet not verilmesi ( Proje Ödevi
alanlar hariç ) kararlaştırıldı.
14- İkinci Dönem Yazılarının; 1. Yazılının Nisan
1. Hafta (1-5 Nisan 2013), 2. Yazılının ise Mayıs 4. Hafta (20-24 Mayıs 2013)
tarihinde yapılması kararlaştırıldı.
15- 2. Kanaat Döneminde öğrencilere en az 1
Performans Görevi verilmesi; 1.Dönemden Proje Görevi alan öğrencilerin de
projelerini en geç 10 Mayıs 2013 günü teslim etmesi kararlaştırıldı.
…..……………………………………..
Zümre Başkanı
Ders Öğretmeni
UYGUNDUR
…. /
02 / 2014
……………………………..
Okul Müdürü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder