10 Mayıs 2013 Cuma

Kendini İngilizce Olarak Tanıtma Ödevi

My name is ... (Benim adim ...)

I am ... years old. (... yasindayim.)

I have got ... hair and ... eyes. (... rengi saclarim ve ... rengi gözlerim var.)

I weigh ... kg and I am ... cm tall. (... kiloyum ve boyum ... cm.)

I was born in ... but I live in ... (...'da dogdum ama ...'da yasiyorum.)

I have got no brothers or sisters. (Kardesim yok - ailenin bidenecuk cocugu isen  )

I have got ... sisters and ... brothers. (... tane ablam, ... tane abim var.)

I have got one elder sister and a younger brother. (Bir ablam ve bir erkek kardesim var.)

My mother's name is ... (Annemin adi ... - burada 's ekini unutmayalim!)

My father's name is ... (Babamin adi ...)

My sister's name is ... (Ablamin adi ...)

My brother's name is ... (Abimin adi ...)

My sisters' names are ... and ... (Ablalarimin isimleri ... ve ...'dir.)

At the moment I am studying ... at the ... (Su an ... okuyorum ... okulunda.)

In my spare time I like to go swimming and cycling. (Bos zamanlarimda yüzmeyi ve bisiklet sürmeyi seviyorum.)

am learning English. (Ingilizce ögreniyorum. -ing ekini kullanirken, olmak fiil'ini unutmayalim.)

I like playing football, but I don't like baseball. (Futbol oynamayi severim, ama beyzbol sevmem.)

My favourite subjects at school are ..., ... and ... (Okulda en sevdigim dersler ..., ... ve ...'dir.)

23 yorum:

  1. Çok güzel teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. çok işime yaradı sağolasın

    YanıtlaSil
  3. çok işime yaradı sağolasın

    YanıtlaSil
  4. Allah ne muradın varsa versin Allah tuttuğunu altun etsin inş. İşime yaradı...

    YanıtlaSil
  5. Allah ne muradın varsa versin Allah tuttuğunu altun etsin inş. İşime yaradı...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Cok isime yaradi tesekkurler📝📝📝📄📃📜📋

    YanıtlaSil
  8. Cok isime yaradi tesekkurler📝📝📝📄📃📜📋

    YanıtlaSil
  9. reklamlar niye gözükmüyor sitede

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara