İNGİLİZCE
TOPLUM HİZMETİ ÇALIŞMA PLANI
Okulun Adı: İlköğretim Okulu
Öğretim Yılı: 2010-2011
Toplum Hizmeti Başlama Tarihi: 23.02.2011
Bitiş Tarihi : 24.04.2011
Süresi : 3 ay
Toplum Hizmetinin Konusu: Gönüllü
kişilere öğrencilerin günlük ihtiyaç konuşmalarını öğretmesi
Katılımcı Öğrenci Sayısı:
|
|
|
|
|
AY
|
AMAÇ
|
YAPILACAK
ETKİNLİK
|
Çalışmada görev
alan öğrencilerin
Adı-soyadı
|
Çalışmalara
katkı sağlayacak varsa gönüllü
veliler
|
ŞUBAT
MART
|
1.Dil
bilincinin geliştirilmesi
2.Aldığı görevi istekle
yapabilme, sorumluluk alabilme
3.Grupla
yapılan görevleri tamamlamak için istekle çalışabilme ve gruba karşı
sorumluluk duyabilme gibi tutum, davranış ve becerilerin kazandırılması
|
1.
Öğrencilerle
toplum hizmetini tanıtmak amacıyla neler yapılabileceğinin konuşulması,
öğrencilerin ödevlendirilmesi
2.
Öğrencilerin
tanıtım için broşür, afiş çalışmaları yapmaları
3.
Yapılan
afişlerin asılması ve broşür dağıtılması, ilçeye tanıtımın iyice yapılması
4.
Kursa katılacak
gönüllü kişilerin belirlenmesi
5.
Öğrencilere
kursta anlatacakları konuların dağıtılması
|
1,2,3,
4,5,6,7,8. sınıf kulüp
öğrencileri
|
|
NİSAN
|
1.Grupla
yapılan görevleri tamamlamak için istekle çalışabilme ve gruba karşı
sorumluluk duyabilme gibi tutum, davranış ve becerilerin kazandırılması
2. Bildiklerini
başkalarına aktarma becerilerinin kazandırılması
|
1. GÜN:
Öğrencilerin tanışma cümlelerini gönüllülere
öğretmesi, dramatizasyon
yoluyla öğrenme-öğretme
sürecinin kolaylaştırılması
‘ What’s your name?’
‘my name is ……….’
‘nice to meet you’
‘Hello-Hi’
|
1,2,3,4,
5,6,7,8. sınıf
kulüp
öğrencileri
|
|
NİSAN
|
1.Grupla
yapılan görevleri tamamlamak için istekle çalışabilme ve gruba karşı
sorumluluk duyabilme gibi tutum, davranış ve becerilerin kazandırılması
2. Bildiklerini
başkalarına aktarma becerilerinin kazandırılması
|
2. GÜN
Gönüllülerin dün öğretilenleri tekrarlaması,
dramatize etmesi, nasılsın ve nerelisin soru kalıbının ve cevaplarının
öğrenciler tarafından öğretilmesi
‘ How are you?’
‘I’m fine, and you,thanks’
‘Where are you from?’
‘I’m from…….’
|
5,6,7,8. sınıf
kulüp öğrencileri
|
|
NİSAN
|
1.Grupla
yapılan görevleri tamamlamak için istekle çalışabilme ve gruba karşı
sorumluluk duyabilme gibi tutum, davranış ve becerilerin kazandırılması
2. Bildiklerini
başkalarına aktarma becerilerinin kazandırılması
|
3. GÜN
Gönüllülerin dün öğretilenleri tekrar etmesi, öğrencilerin gönüllülerle 1-10 arası sayıları öğretmesi |
5,
6,7,8. sınıf kulüp öğrencileri
|
|
NİSAN
NİSAN
|
1.Grupla
yapılan görevleri tamamlamak için istekle çalışabilme ve gruba karşı
sorumluluk duyabilme gibi tutum, davranış ve becerilerin kazandırılması
2. Bildiklerini
başkalarına aktarma becerilerinin kazandırılması
1.Grupla
yapılan görevleri tamamlamak için istekle çalışabilme ve gruba karşı
sorumluluk duyabilme gibi tutum, davranış ve becerilerin kazandırılması
2. Bildiklerini
başkalarına aktarma becerilerinin kazandırılması
|
4. GÜN
Gönüllülerin dün
öğrendiklerini tekrar etmesi,öğrencilerin gönüllülere
Neye ihtiyacı olduklarını
öğretmesi
‘What do you need?’
‘ Would you like to
drink-eat something?
‘I want-Iwant ……………’
5. GÜN
Gönüllülerin
dün öğrendiklerini tekrar ve dramatize etmesi
Öğrencilerin
gönüllülere basit emir cümlelerini öğretmesi
‘Stand
up-sit down-open-close-go-put on –put off-turn on-off…..etc.
Gönüllülerin neler
öğrendikleri ve neler hissettikleriyle ilgili öğrencilere geri bildirimde
bulunmaları
|
5, 6,7,8. sınıf kulüp öğrencileri
5, 6,7,8. sınıf kulüp öğrencileri
|
|
Öğrenci Kulübü Temsilcisi Danışman Öğretmen
Okul Müdürü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder