4 Kasım 2013 Pazartesi

Televizyonun Yararları Ve Zararları İngilizce Anlatım

Televizyonun Yararları Ve Zararları İngilizce Anlatım

Kaynak dil: Türkçe

Kitle iletişim araçlarından en önemlisi olan televizyon Televizyonun Yararları Ve Zararları İngilizce Anlatım şüphesiz 20. yüzyılın en büyük icatlarından idi. Çağın gelişmesine büyük katkısı olmuştur Televizyonun Yararları Ve Zararları İngilizce Anlatım yararlarını gözden kaçırmamak gerekir. Fakat bizden alıp götürdüklerini de görmezden gelemeyiz. Kaçımız televizyonun hayatımıza maliyetini hesapladık? Örneğin: Günde 2 saatimizin tv başında geçtiğini varsayalım. Yani bir yılda 730 saat demektir bu. Buda 45 gün ve 45 gece eder. Ki Televizyonun Yararları Ve Zararları İngilizce Anlatım şu da bir gerçektir; pek çoğumuz günde 2 saat ile yetinmeyiz.



TV damage.

Tercüme
İngilizce

Hedef dil: İngilizce

Television is the most important tools of mass communication Televizyonun Yararları Ve Zararları İngilizce Anlatım no doubt 20th century was one of the greatest inventions. Age has been a significant contribution to the development Televizyonun Yararları Ve Zararları İngilizce Anlatım the benefits should not be overlooked. But take away from us come from what we see. We have calculated the cost of television in our lives How many? For example: Let's assume that a day 2 hours late at the beginning of our tv. That means a year that 730 hours. Buddha is 45 days and 45 nights. Ki Televizyonun Yararları Ve Zararları İngilizce Anlatım a fact that also is 2 hours a day with so many will not suffice.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara