21 Ekim 2013 Pazartesi

İngilizce Olarak Kendini Tanıtma Ödevi


My name is Bahadır Sargın. I was born in Konya at the 24th of january in 1992. I've completed my primary and elementary education at Mareşal Musatafa Kemal primary school. And now I'm studying at Selçuklu Anatolian Teacher Highschool. 
I have a simple family which has 5 people. My father's name is xxx , my mother's name is xxx and my brothers'(sisters') names are xxx and xxx. My father is an accounter. And my mother is a teacher. I'm the oldest one in my brothers. My brother name is xxx who is studying at mustafa öten primary school. 
After I've finished my school. I want to Ankara university for taking business management education. Because that university has brilliant and successfull students. And A person who is graduated from this university , has a chance aganist unemployment. 
I like using computer , watching TV and reading books in my free time. I'm currently reading a book which includes detective and action stories, from TESS GERRITSEN called "apprentice". And my favorite TV show is South Park.

benim adım bahadır sargın. 24 ocak 1992 yılında konya'da doğdum ilk ve orta öğretimimi Mareşal Mustafa Kemal ilköğretim okulunda tamamladım. şimdi ise konya Selçuklu Atatürk anadolu öğretmen lisesinde okuyorum . 
5 kişilik çekirdek bir aileye sahibim.babamın adı xxx annemin adı xxx ve kardeşlerimin adlarıda xxx ve xxx'tir. babamın mesleği muhasebeci. annemin meslegi öğretmenliktir . kardeşlerimin arasında yaşca en büyük olan benim. erkek kardeşim xxx mustafa öten i.ö okuluna gitmektedir. 
okulumu bitirdikten sonra ankara üniversitsi işletme bölümüne gitmek istiyorum. çünkü o üniversitede gerçekten çok kaliteli öğrenciler okumaktadır. ayrıca bu üniversitede okuyan öğrencilerin işsiz kalma olasılığı düşüktür. 
boş zamanlarımda bilgisayar kullanmayı kitap okumayı tv izlemeyi severim. şu anda okuduğum kitap tess gerritsen'in polisiye/gerilim kitabı olan Çırak'tır.ayrıca favori dizim ise South Park'tır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara