30 Ekim 2013 Çarşamba

İngilizce alışveriş diyalog örneği 2

İngilizce alışveriş diyalogu 1


- Excuse me, how can I get to the women’s department?
- Afedersiniz, kadın bölümüne nasıl geçebilirim?
- Over there, on the right, madam, just near the linen department.
- Orada hanımefendi, sağda, çamaşır bölümünün yanında.
- Thank you.
- Teşekkürler
- What can I do for you?
- Size nasıl yardımcı olabilirim?
- I need gloves.
- Bana eldiven lazım.
- What gloves would you like: leather or suede?
- Nasıl eldiven istiyorsunuz: deri veya süet?
- I haven’t made my choice yet. What could you advise?
- Henüz seçim yapmış değilim. Ne tavsiye edersiniz?
- I think these suede gloves are good. And their colour is very nice.
- Ben bu süet eldivenlerin iyi olduğunu düşünüyorum. Rengi de çok güzel.
- Thank you and the size is just mine. I’ll buy them.
- Teşekkür ederim ve ölçüsü bana uydu. Alıyorum.

İngilizce alışveriş diyalogu 2 


- What would you like, sir?
- Ne bakmıştınız, efendim?
- I need a suit for everyday wear. Can I have a look at this grey suit?
- Ben günlük giyebileceğim bir takım bakıyorum. Bu gri takıma bakabilir miyim?
- Here you are. It’s size 50.
- Buyurun. Bedeni 50′dir.
- Can I try it on.
- Deneyebilir miyim?
- Certainly. The fitting – room is over there.
- Tabii. Deneme odası buradadır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara