6 Temmuz 2013 Cumartesi

2013 KPSS Türkçe Değerlendirme

1. Ses bilgisi sorusu ünlü daralmasıydı
2.
sıfatt fiil öbeği sorusuna çengel iğneli bi şık vardı onu işaretledim
3.
en kolay grup sorusu siber saldırılarıydı4.bir kaç olacaktı gençler. her şey ayrı yazılır diye aklıma geldi bir kaç yanlış dedim5.Noktalama soru işareti birkaç yanlış yazım yanlışı bide karşılaştırmalı bie gezegen sorusumu ne vardı ales tarzı kaplumbağa sorusu vardı cümlede anlam vardı derinliklere inmek yaptım öle bişeydi6.arkadaşlar orhan pamugun sözü babamın bavulu7.ünlü daralması= “anlamıyorum”8.bir çok = bitişik yazılır9.noktalama işareti= üstelik bağlacından önce gelen virgülü içeren cümle
noktalama işaret soru işareti olan 3. cümle. Orda soru işareti konmaz.10.noktalama işareti sorusunda bir tane arada virgülle ayrılmış dağınık bir oda, gibi bir şık vardı orda üç nokta konması gerekiyordu soru işaretli cümle çeldirici olarak verilmiş bizim hoca öyle bir soruyu sınavdan önce örnek vermişti bu tarz olursa doğrudur düşmeyin diye11.Hasan ve zaferde E ve K vitaminleri düşük12.B vitamini iki kişide en yüksek
B vitamini iki kişide en yüksek
A hepsinde aynı düzeyde
Ben şöyle düşündüm;
Ahmet’te düşük yok A ve B normal C D E K yüksek
Hasan E K düşük A normal B C D yüksek
Zafer E K düşük A normal B C D yüksek
Ya da
Ahmet C ve B normal A D E K yüksek
Hasan E K düşül C normal B A D yüksek
Zafer E K düşük C normal B A D yüksek
Bi de D nin normal olma olasılığı var ama o şıklarda yok ben A ve C diye düşünmüştüm o da yoktu şıklarda yalnız A dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara